fredag 4 maj 2012

Tillbaka tillslut! Eller?

Det gör mig så ledsen att jag inte skriver här längre :( snyft... Jag tittade nyss tillbaka på mina gamla inlägg från 2010, det var så vackert allting! Så mycket bilder, så ambitiöst. Åh. Nu går dagarna så snabbt att jag inte hinner stanna upp och tänka, och när jag väl gör det inser jag hur mycket jag glömmer bort. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde för två helger sedan. Uscha.

Förra helgen, över valborg, så var jag på Dinocon i Västerås tillsammans med systrarna Sara och Thess, och Amanda. Det var roligt och mysigt! Jag får bilderna snart, då ska jag göra ett najsigt inlägg om helgen :3

Nu ska jag iväg och spela JSM lag i kortspelet Bridge! Tillsammans med en annan Sara :3 Bridge-Sara. Vi satt uppe och spelade över internet i typ två timmar igår för att träna in lite nya system inför helgen, haha. Vi får se hur det går :3 Vårt lag kommer bestå av oss två, och Erika och Tiffany som vi mötte på JNM (nordiska mästerskapen för juniorer ;)) som jag var på för typ en månad sedan. Det gick sådär, om någon undrar, så nu blir det revansch!!! :D


Mjao, nu ska jag packa sista, sedan bär det av mot LINKÖPING!
(Ja, bilden är stulen från någonstans på google :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar