söndag 19 februari 2012

Barnungar

Lördag - Barnvakt! Medan mamma och pappa skulle iväg och se Uno Svenningsson live..

Jag lyckades få alla syskon delaktiga i den ytterst misslyckade matlagningen, haha. Det var bara jag som glatt tuggade i mig de supernyttiga bananpannkakorna... Okej, jag kanske hade i lite för mycket mjöl.. Så att de blev lite hårda sådär... Hehe... Men jag dränkte min i grädde och sylt, och helt plötsligt var de inte supernyttiga längre, och helt fullt ätbara! :D

Nå, barnen skulle ju ändå få nått i magen, så vi slängde ihop en dip och hackade massa paprika, gurka och morotsstavar till melodifestivalen! Allså... Björn Ranelid var ju så piiiinsamt dålig så att det inte var sant!!! Jag blev ju typ arg!! Att inte Carolina gick vidare!!!! Fast det gör ju inte så mycket att hon åkte ut ändå, för nu kan jag ju sitta o njuta av hennes låt Sanningen på spotify redan nu :3 Mjau~



Men okej att hennes kläder var skitfula minst sagt... -.-'

2 kommentarer:

  1. Jag gillade Mattias låt :D
    Påminde om Justin Timberlake :3

    SvaraRadera
  2. Håller med om Ranelid.. Inge bra var han :S vilket får mig nästan att tro att jag svikit mig själv *sverige cosplayare* men jag skyller allt på brorsan~ hohoho~

    Kram på dig senpai~ <3

    SvaraRadera