lördag 26 september 2009

Misstigri


Gaawd! Jag skriver två dagar i rad! Oj vad jag känner mig duktig.

Idag var det tänkt att jag och min kära Becka, Elvira och Léo skulle shoppa i Birsta, men efter lite missförstånd och dyl blev det tillslut bara jag och Becka som åkte iväg.

Det var riktigt trevligt (men det är alltid trevligt med Becka :D) och jag handlade lite. 4 stycken nya knästrumpor för att vara mer exakt. Varma var de också, så nu har jag så att jag klarar mig över vintern! Lovely! Förutom det så köpte jag tygpennor och rhinestones, så nu har min mobil blivit jätte fin. Ett härligt impulsköp~ Nu står väl min redan fina iPod på tur att bli ännu finare.

Jag lägger upp en bild på min fina mobil senare.

Något som jag fann i sommar och blivit helt förälskad i är Misstigri tavlorna. Det skulle vara sååå fint med en stor Misstigri tavla på mitt rum! Jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst... Det blir helt klar någonting att önska sig i julklapp. Jag visade pappa och sa "En sån här skulle jag vilja ha i julklapp!" Han tittade på den i mindre än en sekund, suckade och sa "Jaha..." och gick därifrån... Jag får hoppas att mamma är mer intresserad. Bilden ovanför är btw Beckas favorit-Misstigri tavla. Åååh vad de är underbara!

2 kommentarer:

  1. Din älskling ! xD26 september 2009 kl. 22:33

    snygg bild ! den påminer mig kortet du köpte till Chrisse ! :P

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej min älskling! xD

    Jo, kortet vi gav Chrisse hade också ett Misstigri motiv :D Så det är samma människa som målat Chrisses kort, som målat tavlan på bilden^^

    Kram på dig med <3

    SvaraRadera