lördag 7 november 2009

Amigurumi lyser upp novembergudarnas kaos

Då skriver man idag igen då.

Jag skulle städa hade jag tänkt mig, men icke. Jag har suttit där jag sitter nu, framför datorn, medan jag lyssnar på random pokémon låtar. Riktigt mysiga är de :D Spotify ftw <3

Har börjat virka amigurumi, riktigt roligt faktiskt! Började på slöjden, men jag har bara ett litet problem... Jag äger inget garn och inga virknålar, så det blir till att åka ner till garnbutiken i stan så snabbt som möjligt så jag kan börja virka så snabbt som möjligt! :D Håller på med en liten häxa för tillfället, lite ojämnt virkad blir den, eftersom att det är första gången jag virkar, men whatever :3
Är de inte för söta? <3 Tänk om jag en vacker dag kan virka Hello Kitty ankor! :D Whaaa~

November är nog den värsta månaden av de alla. Halloween är slut, höstlovet är slut, det är flera veckor till jullovet, den mysiga hösten är borta och vädret är förfärligt. Det snöar, det regnar, snön smälter bort, det snöar, det regnar, snön smälter bort... Och så håller vädret på. Blääää säger jag bara. Det är som ett dåligt mellanting mellan höst och vinter. Som om vädergudarna bråkar, vissa tycker att det är dags för vinter medan andra tycker det ska vara höst, därför blir allt kaos! Vädergudarna får komma överens snart. Desu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar