söndag 15 november 2009

Fredag den 13

...var det i fredags ja. Inte min turdag direkt... Snarare tvärt om :P Därför har jag inte skrivit på ett tag...

Nå, jag ska dra historien! Fear! Alla ni som inte klarar lite gnällande borde kanske sluta läsa nu... Heh.

Nå, i torsdags så stukade jag foten på träningen. Det gjorde ont, och i den sekunden så försvann alla förhoppningar om att få spela matchen på lördagen. Men nog om det. På fredagen så gick jag upp för att gå till skolan, jag skulle duscha, minneslucka, vaknade sedan på golvet med otrolig huvudvärk. Kröp iväg en bit och försökte få huvudet att sluta snurra. Jag kom upp, gick tillbaka till sängen och tog beslutet att inte gå till skolan. Det visade sig att jag fått en liten hjärnskakning. Så nu har jag legat och varit lite borta och haft ständig huvudvärk i ca 2 dygn, men nu är det så gott som bra :D Så oroa er inte! Tyvärr så kommer jag missa de två matcherna nästa helg också... Fuck. Vill spela jue :(

Dessutom har jag tagit beslutet att sluta ta pianolektioner. Tragiskt, men sant. Jag hinner inte längre, så då fick det vara slut. :/

Nå, det var allt för mig för tillfället! Hoppas ni haft en bättre fredag den 13 än mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar