fredag 6 november 2009

Här kommer inlägget ni alla väntat på! (?)

Nu har jag inte skrivit ett ord här på år och dar (okej, kanske någon vecka) så nu tyckte jag att det var dags att skriva! Det har hänt massor, så jag har mycket att skriva om. Hoho~

Helgen innan höstlovet så åkte jag ner till Sthlm för att spela basketcup. Det var kul, men det gick dåligt, alla resultat har jag förträngt, heh... Jag gjorde ändå några poäng, så jag är nöjd med min insats :) Fast jag blev sjuk på söndagen, feber och skit, så jag kunde inte spela då :/ Det var... deppigt. Det är så förfärligt hemskt att känna att man verkligen vill spela, men inte får för att man mår lite dåligt. Så blir man tvungen att sitta på sidan. Men nu är jag nästan frisk iaf! Yay!

Jag var alltså sjuk hela höstlovet, därför orkade jag inte skriva här. Jag hoppas ni förlåter mig ;_;. Jag blev frisk lagom till helgen och då gick jag upp tidigt för att åka iväg till Whatevercon tillsammans med Sara, Therese, Yue och Jessica. Det var superhärligt! Lätt ett av de bättre konventen jag varit på. Mitt 5:te konvent, om någon undrar. Och mitt första var UC 09, så har varit på en hel del i år :3 Massa varulv/maffia var det, och jag längtar redan efter att få spela med er alla igen~ Men det lär tyvärr dröja ett tag. Jag kan iaf lätt rekommendera alla att gå på Whatevercon, underbart konvent :D Tyvärr tog konventet slut. :( Vad tyckte resten av folket som åkte dit om konventet? :3

Jag vaccinerade mig idag mot svininfluensan! Så nu gör det ont att lyfta armen i mer än 90 grader >.< Inte så farligt ändå, hört andra med värre biverkningar. Så allt gick bra antar jag :) Så nu lär man väl slippa den influensan iaf. Yay, eller nått. Har egentligen inga åsikter om svininfluensan. Jag skulle lätt överleva, men varför bli sjuk när man kan vara frisk? Dessutom slipper man ju vara isolerad i 10 dagar och samtidigt missa allt roligt som händer. Därför tar jag sprutan. Ska du ta sprutan, och varför, eller varför inte? :3 Kanske har du redan tagit den? :o

Nu har jag varit duktig, jag ska försöka skriva oftare och kortare i framtiden :3 Jag känner mig också duktig för att jag slänger in massa frågor överallt! :D Då kanske ni får lust att kommentera inlägget~ Hehe ;)

Just det, glömde ju nästan! Har fått svar från EF, en månad sent, men whatever. Jag kommer att åka i Augusti. Så, då vet alla det :3

Nu håller alla tummarna för mina små änglar som ska spela match i Östersund och Lit i helgen! Det blir första matchen för några av dem :D Jag kan tyvärr inte följa med dem, men jag håller alla tummar jag har för dem! :D För er som inte hänger med på vad jag snackar om så har jag, rebecka och Lissan börjat träna ett lag med 12-14 åringar i basket. Det är apkul, och de är jättesnälla oftast :D Fast igår babblade de som f*n och jag var död efter deras träning, det kändes lite som att de var trötta och mest slamsade runt. Jag hoppas det går bättre på tisdag :)

Ha det bra alla underbara läsare, om jag nu har några~ x3

4 kommentarer:

  1. Omfg grattis! Det är ju sjukt härligt att du ska åka! Fast lite fail att du åker när jag (och jocke) kommer hem ^^' men vi får se till att leka en massa under sommaren, okej :D

    Vet du något som var du ska bo och så?

    SvaraRadera
  2. Yay att du uppdaterar igen! :D
    Att du aker i Augusti betyder att det kommer bli en underbar sommar nasta ar. :3

    Har inte skrivit till dig pa en vecka D: forlat, det har varit sa mycket med flytten och International Week i skolan, saknar dig. ;_;

    SvaraRadera
  3. Erika: Jag har inte den blekaste aning om vart jag ska bo :o Men skriver här så fort jag vet mer! :D Och att vi ska leka i sommar! :D Längtar~ Om jag inte, mot förmodan, finner ett sommarjobb som gör att jag kan tjäna pengar, då blir det nog bara lite lek :( Men leka ska vi iaf! :D

    Jocke: jag har ju inte heller skrivit till dig, så det är väl lika mycket mitt fel som ditt fel att vi inte babblat på över en vecka :( Saknar dig också <3 Vi ses i sommar :D

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att vi med våra maffia/varulvs-omgångar lyckades göra konventet riktigt bra, annars så har jag varit på bättre anordnade konvent med lite bättre aktiviteter och liknande ^^ Men det var helt okej! :D

    SvaraRadera