måndag 26 oktober 2009

Höstlov~

Höstloov!! Horraayy! Tyvärr är jag förkyld och har lite feber, men det går nog över snart... Annars blir jag sur. Jag var i Stockholm och spelade basketmatcher i helgen, gick pissdåligt och jag blev ju dessutom sjuk så missade 2 matcher på grund av det. Det är sjukt deprimerande att vara bänkad och inte få spela för att man är sjuk, när man är hur sugen som helst på att spela :( Men that's life... :/

Jag har egentligen jättemycket att skriva, men orkar inte för tillfället. Men det få ni, mina kära läsare, om jag nu har några vilket jag säkert inte har, ha överseende med eftersom att jag inte orkat göra något annat än att dö-titta på dåliga program på tv x3 Jag tänkte skriva mer om helgen när jag återfått mina krafter, ett massivt, långt, fint och utförligt inlägg. Tills vidare får ni nöja er med att lyssna på underbara Skillet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar