lördag 17 oktober 2009

Gamla kläder~

Jag som sa att jag skulle ring till EF på tisdag, men icke. Jag vet inte varför jag inte gjorde det, bara gjorde det inte. Blä. Men på måndag kanske!

Den 13 oktober så fyllde Gill och Gina år, så igår firade vi dem! :D Det var jätteroligt~ Och nu har nog Märta kommit fram till London, hoppas hon har det bra där. Men hur kan man inte ha det bra i London?? Jaja^^' Vem vet?

Jag fick plötsligt väldigt lust att dra igång en halloweenfest :o Det var år sedan jag hade någon.. Så det kanske är dags i år! Jag är så himla sugen på att klä ut mig till häxa :D Vi får se~

Idag har jag dragit ned en stor kartong från vinden med mina föräldrars gamla kläder, mest för att jag ville se om de hade något snyggt som jag kände för att ha på mig. ALLA tröjor var för breda och för korta, och inga byxor passade heller. Jag hittade dock en klänning som hade en helt underbar modell, men det fulaste tyget världen skådat. Bilden ser ni här nedanför. Vad tycker ni? :)

Jag hittade en annan konstig klänning, men om jag syr några stygn här och där kan den nog bli helt ok :) Det fanns även några av farmors gamla klänningar, och de är helt fantastiskt vackra! Tyvärr för vackra för att ha till vardags kanske... Fast whatever, jag springer ju runt i lolitaklänningar, så varför inte även dessa klänningar ;)

Sedan kom Becka och då tog jag min ryggsäck och så gick vi iväg till Ica för att träffa Lissan och Agnes. Vi skulle springa runt i bostadsområdet där och sälja fryspåsar, det är basketföreningen som tvingar oss... heh. Men jag fick 4 paket fryspåsar sålda i alla fall :D Jag hade ändå rätt kul, det är alltid roligt om man gör det med vänner :)

Ha det bra~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar