måndag 12 oktober 2009

Apan Apis är grön :D

Nu kan jag då stolt berätta att jag har gått en grundkurs för basketledare, så det är nu helt okej för mig att vara domare på matcher där spelarna är under 12 år, samt vara tränare till basketlag som är 12 år eller yngre~ Mwaha, lite stolt x3 Ska bli skitkul att få döma matcher, och vi får se om jag får något lag att träna, det verkar som om jag kommer få vara assisterande tränare till ett lag med 12-13 åringar^^ Svinkul :D

Jag har nu, med Garlics och Wackos hjälp, beslutat att min apgulliga apa ska heta Apan Apis.
Och nu har jag även tagit bild på min sötnos <3
















Nu tänkte jag skriva något bara för att fylla ut raderna bredvid bilderna, men jag kommer inte direkt på något. Jag kan ju säga att jag saknar dig apmycket, och dig med. Och så saknar jag alla er roliga animeckare och roliga konventsmänniskor som jag inte träffat sedan i somras, om det inte var ännu längre sedan vi träffades.

Nu har jag fyllt ut raderna, och säger hejdå~ Och precis nu kom på att inlägget ser annorlunda ut nu än vad det gör när jag publicerat det, vilket betyder att de där raderna bredvid bilderna skulle varit uppfyllda för länge sedan, vilket betyder att det jag skrev för att fylla ut, inte var nödvändigt över huvud taget. Dessutom visade det sig att det bara såg konstigt ut med text bredvid bilderna. Hhaha. Men jag saknar er ju faktiskt, så jag låter det stå kvar ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar