torsdag 8 oktober 2009

Brandbilande och moppeåkande

Åhåå, vilken superrolig dag jag haft idag :D

Chrisse smsade mig igår och frågade om jag ville hänga med henne och hennes klass (klassen jag gick i innan jag bytte skola) och åka brandbil kombinerat med SO-lektion på förmiddagen idag, självklart ville jag och eftersom att jag har väärldens snällaste lärare så fick jag ta ledigt två lektioner på morgonen för att hänga med på det här :D

Det var apkul att träffa alla från min gamla klass. Roligast var väl att träffa Emil, jag har verkligen saknat honom och Jocke :( Har nästan tappat kontakten helt med dem nu, men jag kommer ihåg på gamla goda tiden när jag gick i den klassen och jag, Emil och Jocke inte gjorde annat på rasterna än att diskutera WoW :D Härliga tider~ Att åka brandbil runt stan och lyssna på någon som babblade om när Sundsvall brann ner och byggdes upp igen i sten var väl mindre kul... Men whatever^^

Sedan skjutsade Emil mig till skolan på sin moppe :D Det var första gången jag åkte moppe, och det var jätte roligt, man kände sig så cool xD Hohoho~ Snällt av honom att skjutsa mig iaf, annars skulle jag fått gått upp för den där förfärliga backen som de passande nog döpt till "Branta Vägen" x3 tack Emil~

Nej, nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska jag snart iväg och träna ett basketlag fullt med 12åringar, för att sedan snabbt springa iväg till min egen basketträning :D

See yaa~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar