onsdag 14 oktober 2009

Se upp, Whatevercon: 02, här kommer Yoshia!

Igår, mina kära vänner, så köpte jag en peruk till min cosplay från ebay! x3 Den var perfekt, och inte sååå fasligt dyr ändå. Den är lång, 70 cm, lavendel lila och har lugg :3 Dock lite lång lugg, men det kan jag fixa^^ Nån som har något tips om peruk-klippning innan jag tar fram saxen?~

Och Sara har hört av sig, så jag får skjuts till whatevercon, vilket betyder att jag kommer åka! Yippie!^^ Så, vi syns där, hoppas jag~ Amanda verkar också komma, btw, så jag är typ super happii! :D Men istället kommer jag vara heeeeelt pank nästa månad, så vi får se om jag har råd att äta något där xD Nädå, jag ska nog lyckas skrapa ihop lite pengar~ :P

Som om denna lycka inte vore nog, så kan jag glatt berätta att jag kommer åka till Stockholm helgen innan höstlovet, alltså helgen innan whatevercon, det är typ 24:de oktober. Dock så har jag lite svårt att vara social med er Animeckare och Stockholmare när jag är där, eftersom att jag ska spela basketcup i Alvik. Men ni får väl gärna komma och kolla om ni vill :D Lite hejjarklack skadar aldrig, så jag slänger väl upp lite mer precis information om var och när senare^^

Nu ska jag springa iväg på japanska lektionen, ha det bra människor och apor!

1 kommentar:

  1. haha! vi älskar er, WeC-besökare!! ^^ vi ses där, en vecka kvar
    peppeN, stresseN~~

    /random whatevercon-arragör

    SvaraRadera