söndag 8 november 2009

Hanna Montana kväll med brorsan!

Damn that svininfluensa vaccin. :( Jag kommer inte kunna träna basket på måndag eftersom att min vänsterarm fortfarande är halvdöd... Men men, hellre missa en basketträning för en ond arm, än missa 4 pga svininfluensan.

Igår fick jag "äran" att vara barnvakt till min lillebror, snart 3 år gammal... Eftersom att ungen älskar Hanna Montana och aldrig ville sova, så fick jag ligga bredvid honom i soffan från kl 20 till kl 22 och titta på Hanna Montana. Jag har dock upptäckt att jag börjat gilla Hanna Montana. Jag sitter och garvar åt skämten! Gawd noo! Jag har Hanna Montana humor! Uscha... Bättre än ingen humor alls antar jag. ;)

Såg Marry Poppins idag. Den är så förfärligt charmig och bra! Så nu sitter jag och nynnar på Marry Poppins låtar... hehe...

Nej, nu ska jag börja städa! Jag har tänkt hela helgen på att jag ska städa, men det har inte blivit av... Så nu ska jag banne mig städa! desu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar