onsdag 11 november 2009

Sundsvall Dragons Svenska Mästare 2009

Nu har jag inte skrivit på tre dagar..! Gawd!

Vi börjar med måndagen. Jag slutade massa tidigt, så jag gick ner på stan och köpte tyll till mitt senaste syprojekt :) Jag gick sedan hem och sydde lite, samt spelade massa Warcraft 3, men som alla borde känna till så är dataspel och tvspel inte min starka sida... Det är förbannat kul, men jag är verkligen jättedåligt på alla sådana spel som inte heter Guitar Hero... Behövde nämligen börja om första questen 5 gånger innan jag klarade det.. =.=

Då går vi över till gårdagen! Låång skoldag, sedan på kvällen var det Dragons Match <3. Fick mitt sponsorkort av Jim, så äntligen får jag komma in gratis, och dessutom får jag bulle gratis när jag väl kommit in också! Fördelarna med att jobba som coach, yaay~ Dragons vann, en helt okej match måste jag säga. De kämpade på bra, drakarna! Mot 08 Stockholm, hehe ;) För de som inte vet vilka Dragons är, så är det Sundsvalls herrbasket lag som vann basket-SM förra säsongen! :D

Nå, denna dag. Fick sovmorgon men har sedan sprungit runt på olika gymnasieskolor och kollat runt. Är fan mer förvirrad och har mer beslutsångest än innan jag var runt och tittade... Tre skolor var jag på, kollade på Natur linjen på alla. Mikael Elias Teoretiska hade mysigast stämning imo, Torens Business school hade programmet jag gillade bäst, medan Skvadern hade det arbetssätt som tilltalade mig mest. Damn this ;__; Fast härligt slapp dag. På kvällen hade våran baskettränare tänkt ut ett lite annorlunda träningspass~ Vår tränare är nämligen sjukgymnast, så vi fick orientera oss genom Sundsvall sjukhus till rehab avdelningen och fick sedan hoppa ner i den härligt varma poolen och uppleva vattengympa!
Det är omöjligt att springa i vatten! Trodde jag först iaf. Det gick bättre mot slutet. Men jobbigt var det, sjukt kul också. Dock inget som jag kommer göra frivilligt ofta, russinfingrar är inte min grej. Inte klor heller. >.< Sundsvall Dragons Svenska Mästare 2009 :D

1 kommentar:

  1. Skvadern! Där går jag!!! Osis att jag inte såg dig :( älskar att vara där, hehe :)

    SvaraRadera