tisdag 18 maj 2010

Beautiful Breakdown

Nu blev jag plötsligt jätteinspirerad till att se en AMV (Anime music video). Vet inte varför, fick bara lust helt plötsligt!



Ååh den är så fin <3

Har gått och blivit sjuk nu, förfärligt ont i halsen och det har spridit sig till huvudet och öronen... Jag ska sätta mig ner och skriva om Gbg-resan imorgon eftersom att jag har hela dagen på mig då jag kommer vara hemma från skolan... Jag slår vad om att jag blev sjuk för att jag inte har tagit en enda C-vitaminstablett under hela Gbg-resan! Jag kommer ta med mig burkvis till Japan. Hoppas de har tuggtabletter där också, för brustabletterna ger mig kväljningar!

Ha det bra och njut av alla underbara Amv här i världen~

2 kommentarer:

  1. Men Hilda! Du har ju inte skrivit om Gbg än!:O Fy på dig!:P :D Nä skämtar bara med dig, hoppas vi syns imorron på träningen!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag skrivit om Gbg! :D Och jag gjorde det idag, precis som jag sa xD

    SvaraRadera