torsdag 27 maj 2010

Go go Heliås!

Jajaja. Jag har inte skrivit på några dagar, jag vet! Men jag har en ursäkt. Mina spel kom. Så jag har varit lite upptagen *host*

Vi hade 9:ornas avslutningsfoto i tisdags. Ingen av killarna ville vara med. Varför? Jo, de fick inte klä ut sig till vad de ville. Taskigt av lärarna kanske ni tänker... Men det var det inte direkt, eftersom att de olika teman de valde mellan var KKK, negrar, Hitler eller drogmissbrukare. Kul klass jag går i?

Vi lite mindre nazistiska och rasistiska i klassen beslutade oss för att vara cheerleaders. Väldigt fina blev vi. Och våran fina...pappersbit blev också bra! Eller ja... *host* Ni får avgöra själva! Nu hänger den på väggen tills skolavslutningen i alla fall.


Hur fotot blev får ni se så fort jag får fotot! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar