fredag 6 augusti 2010

Kirby's Epic Yarn


För första gången på länge fick jag den där "måste ha"-känslan över ett spel. Jag satt och bläddrade igenom den där Leveltidningen som kom för ett bra tag sedan, men som jag inte riktigt orkat kolla igenom ordentligt. Så idag hittade jag den, Kirby Epic Yarn, E3s bästa spel, enligt Level i alla fall. Det enda minus de kunde hitta var att de tyckte det var lite för låg svårighetsgrad, men hey, det passar ju mig perfekt! Jag gillar lätta spel, de får mig att känna mig duktig till skillnad från spel där jag fastnar var femte minut.

Hur gulligt som helst. Med Kirby som huvudperson. Kirby, älskade rosa Kirby, som kommer strax efter Yoshi på listan över mina favorit nintendofigurer. Nu i syslöjdsversion. Underbart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar