torsdag 5 augusti 2010

Mirror's Edge - Frihetskänsla i spelformat

Léo är hemma! :D Äntligen, efter en månad i Frankrike. Så jag cyklade dit till honom, sådär lagom sent på eftermiddagen och tillsammans började vi spela Mirror's Edge, ca 7 timmar senare hade vi spelat ut det. Skitbra spel måste jag säga! Lite stressande, men jag är sjukt lättstressad när det kommer till spel, haha, så jag anser typ att alla spel förutom Animal Crossing och typ Wii Fit är stressande.

För att citera mig själv från ett inlägg i Februari "Enligt mig får man en sån härlig, underbar frihetskänsla när man spelar Mirror's Edge, det är så vackert att spela när man bemästrat alla rörelser ordentligt och man bara flyger graciöst över hustaken! :D"

Underbar känsla, indeed. Titta på trailern så förstår ni vad jag menar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar