tisdag 1 december 2009

Basket, basket, basket och kanske lite mer basket...

Tackvare att jag fastat framför Dragon Age så har jag inte skrivit något här... Jag har helt enkelt prioriterat Dragon Age, inte så bra kanske...<.< Dessutom tar basketen massa tid, och även skolan nu när terminen börjar lida mot sitt slut. (Yay för jullov, Nooo för stressiga veckor innan jullov).

Mina små änglar spelade match i söndags, och det gick bra! De var sååå duktiga <3 :D De kämpade på jättebra, och jag blev positivt förvånad. Jag trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde, med tanke på hur kaotiskt det sett ut de senaste träningarna...

Helgen innan spelade jag 4 basketmatcher, doktorn sa att jag inte skulle kunna spela på min stukade fot på 2 veckor, men efter en vecka så spelade jag de där 4 basketmatcherna, med lindad fot dock, och det gick jättebra, fast jag fick inte spela särskilt mycket, men det är förståeligt, men fortfarande tråkigt (många men :P). Det lilla jag spelade gick bra iaf, kände inte av foten alls! Nu har det gått två veckor och allt är finee~ :3 Ja, just det. Kanske borde berättat hur det gick för laget! Vi spelade halvbra 3 matcher, men jättebra sista matchen. :)

Nå, nu vill jag springa iväg och äta, men jag ska avsluta med att säga att JAG KOMMER TILL UPPCON!!!! :D:D:D Kommer jobba där, i garderoben, yippie! :D Hoppas vi ses där~

Nu närmar sig julen med stormsteg... Dags att köpa julklappar! Själv är det dags att börja se årets anime-jul-kalender, och eftersom att jag inte har någon serie på 24 avsnitt på datorn så blir det i år Itazura na Kiss! Hoppas den är bra~ :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar