fredag 4 december 2009

Nu är det (snart) jul här i vårt hus~ :3


Nu har julkänslorna börjat komma, hoho! :D Kan det bero på att snön har kommit kanske? Vem vet? ;)

Åh vad det händer lite i mitt liv nu. Eller nej, egentligen händer det för mycket, men inget som jag tror någon som läser detta är intresserade av att läsa. Eftersom att i stort sett all min tid går åt till plugg och basket. Det är därför jag tjatar på ständigt om basket träningar hit och basketmatcher dit... Helt enkelt för att det är det enda som hänt! D: Och då kanske någon kan gissa hur jag ska spendera helgen? 11.00 ska jag gå till Becka för att sedan dra upp till baskethallen för att coacha U-14 (mina små änglar som jag brukar kalla de i bloggen) som spelar match (Heja!). Direkt efter matchen ska jag slå mig ner i en bil för att åka med mitt lag till Jämtland. Vi ska sova över där för att sedan spela 2 matcher på söndagen, varav den ena börjar 16.00 vilket betyder att jag kommer komma hem seeent på söndagen. Förhoppningsvis händer det något av värde i Jämtland så att jag får lite skrivmaterial till måndagen~ :D

Det hände faktiskt något av skrivarvärde idag, jag skickade ett mejl som jag gruvat mig för att skicka i väg i veckor, men jag vågar inte avslöja vad det handlar om riktigt ännu, vet inte om det är för taskigt att skriva i en blogg... Nu blev ni nyfikna, huh? ;D Jag kör med cliff-hanger tekniken för att behålla mina läsare (om jag har några) Elakt, huh? ;D

Jag köpte en mössa och benvärmare idag :D Jag har redan en mössa, en svart med kaninöron som hänger ner till midjan på mig som jag köpte på Närcon, men jag kände för att köpa en mössa som jag kunde vara när jag inte har lust att leka konventare/emokanin. Jag är nöjd! Jag vill ta en bild på den, men jag är kameralös. Jag önskar mig iaf en kamera i julklapp, så efter jul kanske ni börjar få se lite bilder som jag inte snott från internet! Om ni/jag har tur :D

Chrisse ringde för någon timme sedan och berättade att hon och resten av mina kära vänner på Hagaskolan skickat in en grattis-hälsning till våran älskade lärare som vi hade i mellanstadiet till radio guld så att de skulle läsa upp den! :D Hon hade hälsat från alla i "gänget", inklusive mig, vilket gjorde mig glad :D Jag ska ringa henne igen och se till att hon inte bjuder honom på tårta utan mig. Så det så!

Imorgon fyller min älskade Becka 15! Waaaiii! :D

Så, nu tycker jag att alla i alla fall tänker ett grattis till min gamla mellanstadielärare, LG, och till Becka. Desuuu! :D

Nu ska jag springa och titta på Idol. Hoppas Calle åker ut. Om han åker ut så bryr jag mig faktiskt inte om Tove eller Erik vinner finalen, de är bra båda två! :)

/En glad Yoshia med för lite tid.

2 kommentarer:

  1. cliffhanger tekniken! oooh vad lågt yoshia!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag fullföljer inte ens cliff-hangern! Moahahaha, I'm soo evuul 83

    SvaraRadera