fredag 18 december 2009

Snön har fallit, både i Animal Crossing och Sundsvall


Åh, nu är allt skolarbete gjort och jullovet väntar~ På måndag, då får jag mina betyg och jullov! :D Oh yeah~

Har spelat mängder med Animal Crossing på senaste tiden. Så gulligt och avkopplande spel, ett härligt inslag i en stressad vardag. Tänk vad skönt att få bo i den lilla världen och bara springa runt, inga måsten och inga krav. Bara leva, helt fritt. Det skulle nog dock bli precis som spelet, nämligen tråkigt i längden. Jag har sjukt lätt för att bli uttråkad. Därför vill jag alltid ha något att göra, därför fyller jag upp dagarna med allt möjligt, men oftast basket som ni nog har märkt vid det här laget... Basket, basket och lite mer basket.

Nå, den ultimata lösningen skulle då vara om man bara skulle få försvinna in i Animal Crossing-världen ibland, när man kände för det. Och medan man var inne i Animal Crossing världen så skulle världen utanför stå stilla, så man slapp oroa sig för vad som hände i andra världen när man var i AC-världen. Desu! :D Det blir väl bara ett av alla projekt jag drar igång när jag blir Gud 8D

Åter till verkligheten (Gaah...)

Gårdagen var ingen bra dag. Först hade vi en dålig träning med U-14. En av våra sämsta tror jag. På träningen senare så fick jag en smäll på näsan så jag började blöda och sedan dess har hela näsan varit öm :(

Men denna dag var bättre! Först en tråkig pysseldag på skolan (det fanns typ inget att göra, även om det blev roligare på slutet av dagen) Sedan drog jag ned till stan och var där länge med Amanda, Angelica och Elvira~ Trevligt trevligt! :D Köpte julklapp till Becka och ny sporttejp till mig själv. Sådan tejp man har när man stukat saker osv. Den tejpen går att använda till det mesta! Jag tog nyligen slut på min förra, mitt knä är för tillfället rätt tejpkrävande <.<

Vi avslutade med fika, jag unnade mig en bit av en prinsesstårta~ Oh yeah! 8D Sedan Dragons match, dragons vann!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar