måndag 28 december 2009

Mellandags rea

Imorgon kommer bli den tredje dagen i rad med min älskade Becka. Igår tränade vi på gym och spelade kort. Jag och Becka förlorar alltid på Tecken mot Evelina och Mikaela. Hopplöst är det. Vi trodde att vi vunnit mot dem, sedan gick de om oss i slutet ändå... Hehe :P

Idag drog vi till Birsta för att njuta av mellandags rean. De säger att den rean är såååå stor, men det är ju ändå mest skitgrejer de har på rea. Man har väldigt tur om man hittar något av värde på rea. Så jag hade väldig tur! :D

Köpte iaf en lila kjol, apsnygg, som inte var på rea såklart. En ljusrosa (Benke :P) munkjacka, på rea (yay) och en tröja med en stor lurvig björn och svarta bollar med vingar på :D Den var också på rea. Jag är jättenöjd~ Jag köpte födelsedagspresent till Leo också^^ Jag tror nog han blir nöjd! Skulle visat er kläderna, om jag ägde en kamera....<.< Jag tror jag slutar nämna det nu, jag tror de flesta vet att jag inte har en kamera vid det här laget :P

Ha en bra mellandags rea! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar