onsdag 2 december 2009

Väderbabbel...

Blä, kallt värre idag. Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag väntade på bussen. Och ändå vägrar det komma snö. Det kom lite snö för någon dag sedan, men det regnade bort. Kan det bero på klimatförändringarna ka? Jaja, i vilket fall är det dåligt!

Men jag såg solen idag! För första gången på flera veckor!!!! :D Yaay~

Stickat är mysigt. Stickat passar bra när det är så kallt som det är nu. Därför hittade jag en stickad tröja idag som jag köpte jättebilligt. :D Jag ser fram emot att ha den på mig mycket~

Nå, himlen var inte direkt lika klarblå som på bilden, men whatever.

Må sommaren komma så snart som det bara är möjligt. Desu.

2 kommentarer:

  1. Trevligt med sol :3 har inte sett den pa ett tag har, det ar mest bara gratt. ^^'
    Men det ar redan bara 6 manader kvar till sommaren! Tiden gar fort! :D

    Forresten, jag skickade ett mail for sisadar en vecka sen. Kan det vara sa att du missade det pa grund av Dragon Age spelandet? x3

    SvaraRadera
  2. Åhå, det gråa vädret har spridit sig över hela jorden! Oh noes!

    O ja, tiden går snabbt indeed :3

    Har svarat nu, och det är en blandning av basket och dragon age och andra orsaker till att jag inte svarat :/ Sry...

    SvaraRadera