tisdag 22 december 2009

GOD JUL!


GOD JUL!

Detta blir sista inlägget innan jul. Ojsan.

Nå, hur har jag spenderat min helg? Lördagen spenderade jag hos Märta, sov över där med Gina, Gill, Elvira och Amanda. Det var jätteroligt, på kvällen. Mindre roligt nästa morgon. De hade klottrat ned hela mitt ansikte med tuschpenna. Inte när jag sov såklart, utan under natten när jag gick med på det, dum som jag är xD. De hade skrivit allt möjligt, mina händer var också vackert sönderklottrade... Det var jättekul på kvällen, som sagt, mindre kul nästa morgon då man i panik försökte få bort det innan mamma kom för att hämta mig. Och vad säger Elvira, det första hon säger på morgonen? "Yoshia, du kommer få hudcancer!" Oh yea, lätt att vara efterklok xD

Vi hade hur som helst jätteroligt och vi såg The Haunting in Connecticut, som både Elvira och Märta somnade till, Amanda tyckte den sög, jag tyckte den var helt okej! :D

Jag har fått mina betyg, de var bättre än jag trodde så jag är jättenöjd, jag har köpt alla julklappar, yay, jag har jullov, ännu mera yay. Jag har spelat basket för sista gången i år, mindre yay.

Just det, mormor, morfar, Mia och Marc var här i helgen, så vi bytte julklappar. Och gissa vad jag fick? En Misstigri tavla! :D En rätt liten en, men whatever? :D Det är en lika dan tavla som är i högra hörnet längst upp på detta inlägg. Jag fick också en misstigri almanacka. Happii~ :3

Nu ska jag till gymmet med Märta och sedan ska jag och min familj åka till våran stuga i fjällen för att fira jul. Jag kommer vara internet-lös, därför kommer jag inte kunna skriva något mer innan jul. Kommer hem på söndag!

Så nu önskar jag er en riktigt god jul! (^_^)

1 kommentar: