söndag 27 december 2009

Hallå? Någon Neytiri-cosplayare här? Avatar <3


I förrgår, precis när jag kommit hem från fjällen, ringde jag Leo för att diskutera snöskottning. Han skvallrade då om att "gänget" skulle gå och se på bio. Ville jag gå och titta på Avatar? Det var den stora frågan, som krävde lite betänketid.

Tillslut: Ja, jag ville gå och se Avatar med mina älsklingar. Sagt och gjort, jag gick dit, vi hade kul, såg världens bästa film och åkte hem.

Seriöst! Kärlek på den filmen! Trots att den var aplång så kändes den som typ 10 minuter, jag var helt fast, filmen typ slukade mig. Den åt upp mig levande. Så fort jag ser en Na'vi kommer jag hoppa högt och göra ett litet fangirl skrik. Gud vad jag önskar att någon cosplayar Neytiri på Uppcon, gör ingen det så ska jag banne mig göra det själv när jag kommer hem från Japan. Helt klart! Blå kroppsmålning, här kommer jag! :D

Jag kommer fangirla sönder den här filmen i månader, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar