tisdag 15 december 2009

Har Yoshia blivit fjortis? :O


Gokart var jättekul! :D Rodeotjur var inte lika roligt x3 Klarade 16 sekunder, yay xD Nä, det var kanske inte min starka sida, men minigolfen vann jag iaf! 8D

Biteline pizza är den godaste pizzan på denna jord! DESU!

Jaja, den kvällen med mina kära hjälpte verkligen att få humöret uppåt^^ Arigatoou~ Inte för att de läser min blogg, men ändå <.< De får rätta mig om jag har fel nu :P

Igår tränade jag, och efter halva tiden lyckades jag snubbla på någons fot, flög som en vante, skrapade upp knät och det svullnade upp rejält <.< Jag trodde jag skulle avlida när jag skulle duscha sedan på kvällen! Men det är inte så farligt, jag behöver inte hoppa över träningar eller så :) Jag kan gå på benet~ Yay~

Idag var det dags för dodgeball turneringen. Fjortis-time med andra ord...<.< Jag tycker jag lyckades bra~ Touperat hår och 70 kg smink, tights med ett linne nedraget över baken. And voila! Ni skulle fått sett bilder om jag haft en kamera att ta dem med...<.< Jag hoppas fortfarande jag får en till jul 8D Jaja, vi kom tvåa i turneringen :3 Yay för oss! Men tomtarna slog fjortisarna i finalen.. Heh. <.<

Nej nu ska jag iväg till u-14 träningen! Ska försöka få bort sminket innan, och borsta håret, jag ser inte fram emot att sätta borsten i detta fågelbo som folk kallar hår... <.<

/Yoshia~

1 kommentar:

  1. Åhh, jo! :) Jag läser din blogg!! Ursäkta för den sena kommentaren dock, förra datorn kraschade ju som sagt :'( RIP alla bilder och dokument och annat ovärdeligt som fanns i den D'X

    Anyway.. Togs det inga bilder i över huvud taget på dig som fjortis?? Ville se ju! Once in a lifetime opportunity att se yoshia i 70 kg smink och liknande XD :D

    SvaraRadera