söndag 27 december 2009

Zelda

Hemma från fjällen, gjorde inte mycket där, åkte lite slalom och skidor bara. Och tittade på tre bra animeer, Kanamemo, Itazura na Kiss och Requiem of the Phantom. Så lite kul har jag haft! :D Julafton var kul också, såklart. Fick ingen kamera (snyft) med fick ett nytt DS!! Ett lite, eftersom att syrran har ett DSi och jag vill kunna spela de gamla pokémon advance spelen :D Så jag är jättenöjd med julklapparna~

Ni lär alltså inte få se några foton här på ett bra tag till... Men vänta bara, snart fyller jag år och DÅ kanske! :P

Har spenderat massor med tid på två spel också, The Legend of Zelda; Phantom Hourglass (som jag äntligen kommit vidare på och börjat spela igen~) samt ett spel jag fick i julklapp, Kingdom Hearts 358/2 days. Ett halvbra spel verkar det vara, tror att det blir rätt tjatigt i längden, men har inte hunnit tröttna ännu efter ca 4 timmar i alla fall. Har inte fastnat för någon av karaktärerna heller, har aldrig spelat något Kingdom Hearts spel, enda anledningen till att jag ville spela detta spel var för att jag ville fatta vilka karaktärer alla cosplayar på konvent :P Nu vet jag! Hurra för mig! :P Ett okej spel, men inte mer... Typ. Får spela något av de äldre Kingdom Hearts spelen när jag lyckats lägga vantarna på ett PS2. Men det lär ju ta ett bra tag. Minst.

Phantom Hourglass däremot är underbart. Kärlek på Zelda <33

1 kommentar:

  1. WAAH! jag spelar också Kh 358/2! Och som den fangirl jag är så älskar jag det! Men jag kan förstå om det blir mindre bra om man inte spelat det förrut!
    Ända problemet för mig är att spelet är på japanska. fast jag har lärt mig sjukt mycket mer kanji sen jag började spela så jag antar att det bara är en bra grej :DD

    SvaraRadera