fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!


Gott nytt år! Jag pallar inte summera decenniet, så jag nöjer mig med året. Spenderade ändå timmar med vänner på nyårsafton med att summera 00-talet, det får duga.

Nå, vad här hänt? Vårterminen var hyfsat händelselös faktiskt. Jaja, jag skriver i punktformat istället. De flesta punkter börjar med "Jag" men whatever :P

  • Jag gjorde min konventdebut i Januari, Uppcon 09
  • Jag gjorde samtidigt min cosplaydebut, som Setsuna Sakurazaki.
  • Jag gjorde min varulvs/maffia debut på whatevercon i April.
  • Jag drog till Stockholm med några kompisar i april, otroligt roligt.
  • Jag åkte med mitt basketlag till Göteborg, på basketfestivalen i maj.
  • Jag konfirmerade mig.
  • Jag gick ut 8:an och fick mina andra betyg någonsin.
  • Jag lyckades skaffa pojkvän, har fortfarande inte smält det...
  • Jag gick på gymmet för första gången.
  • Jag åkte till Stockholm och var där i en månad, Juli.
  • Jag bestämde mig samtidigt för att åka till Japan som utbytesstudent och vips så hade förberedelserna börjat.
  • Jag började i ett nytt, bättre basketlag.
  • Jag började 9:an.
  • Det började nya människor i min klass, och finally lyckades jag få kompisar i min klass!
  • Jag cosplayade som Kyou Fujibayashi på Whatevercon 02.
  • Jag började träna ett lag tillsammans med Becka och Lissan.
  • Jag skapade denna blogg.
  • Jag gjorde slut med min pojkvän p.g.a distansen... :(

Det är väl det som hänt i år, i stort sett.

Ha ett bra 2010 allihopa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar