lördag 9 januari 2010

WoW nörden har åtevänt! OMG!

Åh, nu var det ett tag sedan jag skrev...

Skolan har dragit igång igen, tyvärr.

Jag har inte gjort särskilt mycket, bara spelat massa Animal Crossing, pluggad, tittat på anime... I stort sett.

Nej! Vänta nu! Pappa har börjat spela WoW igen. Och ni vet vad det betyder? Jag har börjat spela WoW igen.

Jag har spelat jättemycket nu efter nyår. Hade inte spelat på ett halvår, så det kändes verkligen jättekonstigt när jag satte mig med Meroko igen. Det kändes som om jag blivit nybörjare på nytt, och jag visste inte vart jag var någonstans, vad jag skulle göra härnäst, kände inte igen någon av mina attacker... Allt var bara nytt, som om jag börjat spela på någon annans karaktär. Dessutom hade både Jocke och Emil i stort sett slutat spela på den servern, så jag kände att det var ett bra tillfälle att lämna Bronze Dragonflight för ytterligare ett tag, och göra en ny karaktär på samma server som grabbarna grus.

Sagt och gjort, jag skapade en Tauren Druid. En väldigt vacker sådan med ett väldigt vackert namn. Gissa vilket? Det är nog inte så svårt! Har ni gissat nu? Okej, här kommer svaret! Yoshia. Förvånade? Kanske? :P

Fy på Emil och Jocke, att de skulle börja spela på den mest överfulla servern som finns i hela universum! Typ varenda gång jag ska spela så får jag stå i kö, och som värst var jag på plats nr 800 nånting... Det tog ca 40 minuter innan jag kunde börja spela. :(

Därför spenderar man tiden på ett bra (?) sätt! Jag slog mig ned i soffan och tittade på samma program som min sovande far redan såg på (?). Pilkastning. Den jag hejade på vann. De var jätteduktiga! :D Men whatever.

Nå, över till animen jag har sett! Bered er på en chock. Jag har sett Demashita! Powerpuff girls Z. Och fråga mig inte varför, för jag vet inte, och jag ångrar det smått. Men jag skall envisas med att se klart den ändå, inte mycket kvar nu! Oh yea! Men jag tänker inte rekommendera den till någon. Bara så att ni vet.

1 kommentar: