onsdag 27 januari 2010

Stjärnan på is. Eller tomaten på is?


Tjo på er!

Det har hänt massor (eller ja, massor för att vara mitt liv) de senaste två dagarna! I måndags hade någon idiot (?) kommit på att vi skulle spela basketmatch i Kramfors, som ligger lite mer än en timme härifrån, kl 19.30. Jag kom hem 23.00 >.< På en måndag! Fast det var kul att spela, jag är glad att Jim (lagets tränare) frågade om jag ville följa med~

Jag spelade nämligen inte med det laget jag brukar spela med, utan med ett äldre, bättre lag. Så man kände sig rätt dålig när man spelade med dem, men på samma gång kände man sig bra just för att man fick spela med dem :D Så blandade känslor. Sekretariatet var dock lite av det värsta sekretariatet jag sett... Heh.

Vi åkte skridskor samma dag. Och vem hade helt glömt bort att alla skulle åka skridskor? Jo, jag såklart! Jag var den enda som glömde... Hehehe... Så jag åkte till andra sidan stan, till skolan, i onödan, eftersom att stället där vi skulle åka skridskor på ligger ungefär 20 minuter hemifrån, om man går.

Jag har så många gånger intalat mig själv att jag måste bli mindre slarvig och börja komma ihåg saker bättre, men det skiter sig alltid någonstans. Fast jag har iaf gjort framsteg :D Tror jag...

Skridskor är inte riktigt min grej... Får ont i fötterna direkt, så jag satt mest på sidan, men åkte lite grann i alla fall. Sedan drog vi (jag o Elvira) till Amanda och åt, sedan gick vi till stan! Vi provade ett par shorts som var rosa, lila och vita :D De såg jättecoola ut på galgen, men de framhävde låren på ett ytterst... läskigt sätt. De fick dem att se... större ut. Inte bra. Inte bra alls, faktiskt. :P

Igår så var jag och såg förhandsvisning på filmen Farsan. Den var bra! Den var jätterolig, men ibland blev det en del av den där humorn som jag inte så förtjust i... De var så pinsamma ibland att jag typ dog! Men jag har sett värre, hehe. Den var inte direkt "Wooow" (som Avatar var <3) men den var helt klart sevärd.

Idag köpte jag benkerosa nagellack! :D Snart blir hela jag benkerosa <3

Jag ska snart berätta om vårat nya påfund, Den onda björnen Birk. Men honom får ni höra om en annan gång!

Ha det bra~

2 kommentarer:

  1. Jag hade match i vänersborg i söndags... tror det är runt 50mil dit.. ^____^

    Jag ser framemot att höra om den onda björnen birk... ;)

    SvaraRadera
  2. Aaah, jobbigt med lång resa >.<

    Det är något att se fram emot, lovar ;D

    SvaraRadera