torsdag 21 januari 2010

Sötbröd

Öppet hus på skolan idag, det betyder att jag, Elvira o Angelica skulle stå och leda värderingsövningar med föräldrar, haha. Gick väl sådär ;)

Bakat bröd! Det blev bra den här gången, förra gången jag bakade mördade jag jästen och det blev små degklumpar istället för brödbullar. Men den här gången lyckades jag! Yay me, som London Tipton skulle sagt. Om du vet vem det är ser du kanske också för mycket Disney Channel, precis som jag :D Sötbröd. Jag skulle bli värsta hungrig om jag hade sötbrödet på mitt rum så jag kunde se det hela tiden. Hittade sötnosarna på den här sidan. Oj vad mycket gulligt det fanns där! :D Som deras bajskollektion. Lol. Smakprov från den:

Gulligare, mer benkerosa bajs får man leta länge efter. Guldbajset var ju också coolt! Det var i alla fall tänkt att det skulle ge tur att ha en av dessa gulliga mobilsmycken på mobilen. Guld: Tur i pengar, Rosa: Tur i kärlek, Orange (brun enligt mig :P): Tur i spel, Silver: Bättre hälsa.

Jag skulle nog helst vilja ha den rosa :3 Den var finast~ Men den guldiga vore inte helt fel heller, jag skulle behöva lite tur i pengar, hehe.

Vad tycker ni om bajs-mobilsmycken och djurbröd? :D

Ha det bra!
/Yoshia

1 kommentar: