lördag 16 januari 2010

Hörlurar~

Heeelg~

Gjorde vinterns första vurpa igår. Jag har hela tiden gått och varit glad för att det bara är svinkallt och massa snö, men inte halt. Därför var jag inte alls beredd på det, och vips så satt jag på rumpan. Men ont gjorde det inte. Det måste varit den enda hala fläcken i hela Sundsvall....eller inte. :P

Nu har jag köpt tågbiljetter till Uppcon! Oh yea! ;D

Btw, mina hörlurar till iPoden håller på att ramla i bitar, dags för nya! Jag hittade en finfin sida som jag definitivt kommer köpa nya från. Men vilka? Finns två stycken som jag väljer mellan:



Benke-rosa nonstop hörlurar, eller:




Röda nyckelpiga-hörlurar!

Vad tycker ni? :D De kostar lika mycket, så kan inte gå efter priset heller...<.<

1 kommentar:

  1. Benkelurarna, det är givet! O__O
    Varför ens överväga saken?!
    Benke-Luris ;D

    SvaraRadera