onsdag 20 januari 2010

Benkerosa!

Måste måla om naglarna... Men orkar inte. Jag vill ha nytt nagellack! Desu!

Allt runt omkring mig är benke-rosa nu. Typ. Jag vet inte varför, det bara har blivit så att jag fastnat för Benke-rosa saker på senaste tiden. Till och med taket på mitt hus på Animal Crossing är Benke-rosa!

Jag kanske borde berätta om varför jag använder uttrycket Benke-rosa? Jo. Det är för att jag har en väska formad som kaninen från Ouran High School Host Club (se bild) som jag har med mig i stort sett överallt. Dessutom har jag en nyckelring och ett pennfack som är formade som samma kanin! Min kanin behövde ett namn, och Elvira var snabb med att föreslå namnet Benke. Jag vet inte varför, det får ni fråga henne. När hon hade tjatat ett tag blev det Benke.

Benke har en babyrosa färg, därför heter babyrosa Benkerosa i min värld! :D



Stod och köade idag för att få gratisbiljetter till mig, Amanda och tvillingarna Härdfeldt till filmen Farsan! :) Den verkar kul~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar