söndag 24 januari 2010

Hanna Montana...

Jag har aptråkigt nu och ingen vill åka pulka med mig. Så vad gör jag? Jag fortsätter väl att skriva om världsreligionerna och tar en paus för att glo på lite Kareshi Kanojo no Jijou. Jättebra anime. Då kanske någon undrar om jag har sett klart Power Puff Girls Z, men nej. Jag tog en paus.

Nå, mitt nya hatobjekt är munsår. Jag har för tillfället 4 stycken, inte roligt, min läpp är typ jätteful, jättestor och den gör ont :( Men hur kommer det sig att jag överlever? Jo, tack vare min hjälte, munsårsplåster. Jag var lite osäker först på om det verkligen skulle fungera, och den har sina nackdelar, men den räddar mig för tillfället! Jag ska vara vänlig och skriva upp för och nackdelar i punktformat :D

Nackdelar
  • Svårt att sätta fast på läppen.
  • Dyrt.
  • Fäster inte om läpparna är fuktiga, de måste vara torra, annars lossnar plåstret.
Fördelar
  • Det läker snabbare
  • Gör inte lika ont
  • Det får munsåret att se mindre ut (Magii!)
Har sett Hannah Montana The Movie i fredags. Den var sämre än väntat. Den började bra, men sedan gick det utför. De roligaste karaktärerna var knappt med, som t.ex. Oliver och Rico, Lilly och Jackson var med, men inte med alls lika mycket som jag skulle velat.

Jag skulle kunnat skriva en lång recension om filmen, men jag orkar inte (Laaat) så jag gör det inte. Jag sammanfattar det lite snabbt istället. Mysig musik, okej story. Sämre humor och jag saknade, som sagt, de där karaktärerna... Men en godkänd film :) Jag vet inte om jag skulle rekommendera den till någon ändå... Ni får väl känna efter själva, vill ni se den, se den. Om ni inte vill, låt bli. Lite whatever :DHar inte Hanna en underbar klänning på den där bilden?? :o Älskar den :3

Men nu är det The Flea Market på Animal Crossing, Yaaay~ Har sparat Bells för den här dagen hela veckan :D Min första Flea Market <3 Jag berättar hur det var sedan :3

Varför vägrar blogspot att låta mig lägga upp youtube videos här?? ;__; Kan någon berätta för mig vad "videonamn" är? :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar