söndag 25 april 2010

Boda Borg!

En heldag i paradiset. Ahh~

Jag, Becka, Léo och Chrisse var på underbara Boda Borg i Torpshammar igår. Detta var 9:de gången jag var där, och för första gången klarade vi alla banor! :D Vi fick en jättefin tröja som bara de som klarar alla banor får. Så nu kan vi gå och skryta med att vi är Quest Masters! :D En bild på den tröjan får ni se lite senare kanske. Har lite strul med kameran, men jag hoppas det ordnar sig... Är lite orolig för den. Inte så lite heller...

Det finns dagar som man inte borde gå upp från sängen alls. Idag var en sådan dag. Jag var skittrött, jag sov dåligt och drömde konstigt och varför vet jag inte. När jag kom till skolan så var det självklart någon som skulle slänga ur sig en fin kommentar som träffade lite fel, och redan här hade förhoppningarna om en fin start på veckan försvunnit. Det gick långsamt uppåt sedan, men egentligen finns det bara en sak jag velat göra hela dagen. Nämligen att sticka ut och springa bort alla problem. Bara försvinna ett tag. Snart, om någon timme är det basketträning och då får jag träffa laget igen och då blir nog allt bra, jag hoppas de bär på lite gott humör som de vill smitta mig med!

Det är nog en av de härligaste sakerna med basketträningarna, man får en paus från allt tänkande, man flyr vardagen och istället får man känna att man lever. Underbart är det, speciellt när det går bra! Att man har så underbara lagkamrater gör det inte sämre direkt.

Nu ska vi se om jag lyckas göra något vettigt innan träningen, det är rätt stort om jag lyckas få ändan från datastolen bara, haha. Förhoppningsvis lyckas jag få fram SO-böckerna också, men det visar sig! Imorgon är en annan dag. Låt oss hoppas att jag har något lite gladare att komma med! ;)

2 kommentarer:

  1. OMG boda borg är skitkul!! Var på den i Oxelösund förra året med klassen och det var superkul! :D


    Btw hoppas du mår bättre. Vekar i alla fall som att du försöker tänka positivt, och det är ju bra! (:

    SvaraRadera
  2. Åhh vad duktiga ni är!! Du får säga hur man klara superbanan... XD

    SvaraRadera