fredag 30 april 2010

Valborg!

Vårshowen gick relativt bra! Jag spelade fel här och där, men whatever liksom :P I det stora hela så lät det bra, så jag är nöjd!

Valborg är det ju idag om jag inte har missförstått något. Så jag och Becka var såklart vid en majbrasa för första gången sedan vi fyllde 10 tror jag, haha, eld är inte Beckas grej och jag förstår inte varför man ska stå ute och frysa och titta på en eld i flera timmar, trååkigt. Min förra klass skulle sälja hamburgare, så vi hade lovat att hjälpa till, men självklart så behövdes vi ju inte. Brasan var dock fin och så även fyrverkerierna, dessutom kan allt bli kul med rätt sällskap, så tråkigt kan jag inte påstå att jag hade!

Tog lite foton jag tänkte dela med mig av~

Léo som stolt närmar sig elden...

Hoppas ni haft en trevlig valborg! <3

2 kommentarer:

  1. Låter som att du har haft det trevligt! :D Och ja, du ska vara nöjd med din insats på showen, du gjorde det bättre än nån annan (förutom madde, som kan ALLT ;__;) hade gjort! <3

    BIRSTA PÅ SÖNDAG, IT IS!!!! *har fastnat i programledar-öset*

    SvaraRadera