torsdag 1 april 2010

Äggigt

Jag måste bli bättre på att uppdatera... Jag var ju så bra där ett tag, men nu har det skitit sig...
Snart Uppcon, yaaay! :D

Jag har spenderat påskhelgen i Valskog (liten håla utanför Köping) med min mormor och morfar! Väldigt mycket godsaker hann det bli, hehe... Mums. Jag fick lite födelsedagspresenter också, en Amigurumibok, en reseguide till Japan, ett jättefint armband och pengar~ Tack för det! :D

Sedan bar det iväg till Stockholm, vi var bara där över natten, så jag hann bara träffa mina kusiner och farmor och farfar på Lidingö... Lite trist att vi inte kunde stanna längre.

Nu har Dragons åkt ut. Gurka på dem då! Som tur är så är Saints duktiga helgon och håller sig kvar i Damligan, yay~ De spelade mot Solna idag i Solnahallen och förlorade... Dumt :(

Det är påsk i Animal Crossing och Zipper delar ut äggmöbler för alla som är duktiga nog att gräva upp påskägg. Hittills har jag fått ett äggbord, äggstol, ägggolv, ägglampa, ägggarderob och en äggbyrå. Så fort Hedvig flyttar sig från tv:n så fortsätter äggjakten! :D Här har ni en fin bild på alla äggmöbler~

Ha det bra~

1 kommentar: