lördag 27 mars 2010

Semifinal!

Dags att uppdatera lite!

Tänkte börja med en väldigt glad nyhet. Saints är i Semifinal!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
Så himla kul! :D I onsdags var det första gången någonsin som de slog Solna och samtidigt första gången någonsin som Saints tog sig såhär långt i damligan! :D En glad Yoshia. Nu ska de bara vinna över Solna några fler gånger och vips så blir det SM-Guld!! 8D För er som inte vet så är Saints Sundsvalls A-lag i basket.

Vad har jag mer gjort i veckan? I stort sett tre saker. Pluggat, tränat och sovit. Mer eller mindre. U-14 träningarna blir bättre och bättre, äntligen lyssnar de på oss! Yay.

Min vårjacka har kommit! Den är underbart vacker. Jag är en lycklig Yoshia med den snyggaste jackan i stan :D

Jag såg filmen Ett Öga Rött på Svenskan igår. Jag tror att jag tyckte att den var bättre än de flesta i klassen, men det är fortfarande inte en film jag skulle rekommendera till någon... För den var inte särskilt bra.



Jag har fått reda på att folkuniversitetet har tagit sitt förnuft till fånga och kommer låta mig fortsätta plugga japanska! Yay.

Hemkunskapen gick bättre den här veckan än förra gången kan man lugnt säga. Vi skulle baka muffins och småkakor. Även om våra syltkakor såg jätteläskiga ut så var de goda, och blåbärsmuffinsen blev också bra! :D

Nu ska jag plugga och sedan träna med Märta. Ikväll blir det Alice i Underlandet med Elvira och Chrisse! Very nice~

Ha det bra~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar