lördag 13 mars 2010

Melodifestivalen

Jag blev väckt klockan 7.17 på morgonen idag av min bror. Han hade klippt ut ett paket leksaksbilar från en barnenshus-tidning och nu skulle han absolut veta vilken av bilarna jag tyckte var finast.

Jag somnade snabbt om.

Igår tänkte jag att jag skulle spendera dagen med att putsa fönster, men så fort det faktiskt blev dags att genomföra mina planer så sms:ar Becka mig som en räddning sänd från himlen!

Hon berättade i alla fall att hon, Evy och Mickis behövde en till människa för att spela tecken, så de undrade om jag kunde springa över och rädda dem. Hohoho~ Snäll som jag är så lämnar jag fönsterputsen hemma och springer glatt över till hennes hus och där har jag då spenderat dagen!

Jättetrevligt, var alldeles för länge sedan jag träffade Mickis och hon är verkligen helt sjukt kul att vara med. Jag höll på att dö av skratt flertalet gånger! Jag och Becka förlorade dock tecken samtliga gånger vi spelade... Vi har aldrig vunnit mot dem. Tragiskt it is.

Självklart kan jag inte få nog av min älskade Becka så jag har mer eller mindre övertalat henne att titta på melodifestivalen med mig ikväll! Det börjar bli lite av en tradition att titta på melodifestivalen hemma hos henne. Men seriöst! Massa godis och en helt underbart trevlig familj! De är så roliga allihopa, och de blir extra roliga när de är tillsammans och diskuterar melodifestivalen, haha.

Jag vet inte vem jag hejar på, tycker inte direkt någon är tillräckligt bra för att skicka iväg. Dessutom kommer jag inte ihåg hur alla låtar går.. Tyvärr tycker jag att Jessica Anderssons låt är bra. Jag vill inte gilla den låten, men jag gör det ändå. Uscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar