söndag 14 mars 2010

Läskig Lociloci

Jag hittade precis typ världens läskigaste grej! Lociloci PRO heter det visst. Bara namnet ger mig lite läskiga vibbar. Men här kommer den läskigaste biten "Se var dina vänner är just nu" står det!! Fatta vad läskigt! Jag var tvungen att titta upp detta noggrannare.

Såhär står det på deras hemsida: "Med Lociloci kan du se var dina vänner är, i realtid. Det räcker att de har en påslagen mobiltelefon och har accepterat dig som vän. Lociloci fungerar med alla mobiler."

Så om t.ex jag blir kompis med Elvira på den där sidan så kan jag se precis vart Elvira är hela tiden. Och det läskigaste av allt, hon kan se vart jag tar vägen hela tiden! Uscha!

Var och såg en Saintsmatch idag med Becka (Saints=Sundsvalls dambaket A-lag). De spelade mot 08 Stockholm. De vann! Första gången de vann mot 08 den här säsongen, och det kan man inte tro. Saints var överlägset bäst hela vägen, kan knappt fatta att de förlorat mot 08 alla dessa gånger. Haha.

Dags för skola igen... Usch... Jaja, jag är nöjd med hur jag spenderat lovdagarna i alla fall. Det var en välbehövlig paus och nu är jag redo att köra järnet igen, konstigt nog är jag nästan lite taggad. Vad har hänt?! :O

2 kommentarer:

  1. Åh, haha. Se till att inte Märta får höra talas om Lociloci, då, för annars får du inte leva! ;D

    SvaraRadera
  2. Lociloci måste fan vara spronsrat av FRA eller nåt ahaha... hoppas du hade ett najs lov :)

    SvaraRadera