lördag 20 mars 2010

Ibland går det bättre

Alla som läste mitt förra inlägg kommer kanske ihåg hur underbar jag tyckte att måndagens träning var? Torsdagens träning var katastrofal! Mina ben var blyklumpar. De strejkade helt och vägrade springa. Inte nog med det är jag ju lite efterbliven också, så när bollen kommer mot mig så står jag och gapar och rör inte en min när den flyger framför näsan på mig, ut från planen. Sedan vaknar jag och funderar "Va? Vad hände?" Det är ju då alla i laget blir sådär lagom glad på mig. Såklart. Blyben och en hjärna som bosatt sig på mars. Yay.

För att göra allting lite bättre så spelade jag ju med två jätteduktiga tjejer som jag aldrig spelat med förut. Vilket fint första intryck de måste fått av mig. "Kommer ni ihåg den där tjejen, Hilda, eller vad hon nu hette? Haha, visst var hon dålig!"

Okej då, de tänker säkert inte alls så om mig. För de är säkert jättesnälla. Men vem vet, jag känner ju dem inte, hoho. Okej, låt oss hoppas att det visst är jättesnälla! Ja! :D

Jag, Becka och Lissan hade "lagmöte" med U-14 spelarna och deras föräldrar igår. Snacka om läskigt, stå och snacka på inför massa föräldrar och deras barn.. Men det gick bra! Det var kul, föräldrarna var jättesnälla och de verkade uppskatta allt arbete vi lägger ner på deras ungar varje vecka. Yay.

Jag har börjat virka amigurumi nummer 4 nu! En munk ska det bli. Det blir nog fint! Är snart klar med själva kroppen, så ska börja virka kappan sedan. Hoho.

Nu ska jag göra mig i ordning för en promenad mot stan. Vi ska ut och sälja plastpåsar med basketlaget för att få ihop pengar till Basketfestivalen i Göteborg. Hihi~ Det ska bli kul faktiskt, det är kul att göra saker tillsammans tycker jag. Även om det är plastpåseförsäljning... Ehh..

Ha det bra~

2 kommentarer:

  1. Måste bara kommentera mot det här, du var inte alls så dålig Hilda! Tro mig det var vissa som var värre. Och ingen fick ett dåligt intryck av dig, tro mig jag hörde :)

    SvaraRadera
  2. Tack <3 Skönt att höra^^

    SvaraRadera