lördag 20 mars 2010

VAD HAR JAG GJOOORT!!

PANIIIK! O.O

Jag fick för mig att jag skulle kolla runt lite och prova att byta namn på bloggen eftersom att folk har klagat på att det är för långt och krångligt, så jag bytte till http://yoshias.blogspot.com OCH VAD HÄNDER??

ALLA kommentarer som någon någonsin kommenterat är helt BORTA!!

Jag går och lägger mig nu... ;___; Och sörjer över att min blogg plötsligt ser 7000000 gånger mer öde ut än någonsin... Buuuuhuuu... :'((((((


EDIT: Jag ändrade tillbaka namnet så nu är alla kommentarer tillbaka :D:D:D Nu kan jag sova gott inatt~

5 kommentarer:

  1. Just det... hur gör du dom där gulliga figurerna? :)

    SvaraRadera
  2. Vilka figurer? >.< Typ den: ;___; och den: O.O? Eller vilka menar du? x3

    SvaraRadera
  3. Den där bruna lilla figuren (kallas dom amigurumi kanske?) :)

    SvaraRadera
  4. Ahaa, tänkte väl xD Jag virkar dem :3 Har lärt mig på slöjden!^^ Dessutom har jag någon bok som heter typ "Virka amigurumi" eller nått sånt. Det är därifrån jag tar mönstren^^

    SvaraRadera
  5. Jag skulle gärna vilja lära mig det, jag e dålig på att virka så det behöver tränas på! Sen på loven då amn inte har något att göra verkar det toppen. Jag kanske kan få några tips och ev låna boken??

    SvaraRadera