måndag 1 mars 2010

Dancing Queen?

Vi dansade idag. I närmare tre timmar.

Jag tvivlar på att någon i det där rummet egentligen ville dansa, förutom möjligtvis han som höll i det hela, vem nu det var. Jag missade presentationen, jag kom sent, hehe... Jaja, vi började med att dansa någon konstig countrydans. Som tur är så är vi fler tjejer än killar, så jag fick dansa med Elvira (yay). Vi var såå duktiga så! :D Vi dansade lite bugg, foxtrot, vals... Det gick väl okej. Tills vi kom till hans konstiga "moves" som han kallade "Let's Dance!-moves". De var bara konstiga och fula, men det verkade som om han ville få oss att tro eller tycka att de var coola, vi fick oss ett gott skratt i alla fall! :D

Nu får jag välja om jag vill gå och dansa på torsdag med massa andra skolor, på kvällen... Kanske skulle gjort det, om det inte vore för att jag hade träning. Det går före allt i min värld :P



Abba <3

1 kommentar:

  1. fäzen va kul! jag och min sambo går i house-dans sen 3 veckor tillbaka, det är extremt kul! prova på det nångång vettja! :)

    SvaraRadera