lördag 6 mars 2010

Hjalmar

Jag har en liten bror på 3 år. Han kan vara ganska gullig ibland.

Frågar jag honom: "Är du flicka eller pojke?"
Då svarar han: "Nej! Jag är Hjalmar!"
Säger jag: "Åh, vad du är söt!"
Så säger han: "Nej, jag är inte söt! Jag är Hjalmar!"

Det är vår i Animal Crossing. Borde det inte vara vår här i Sundsvall också då? Uppenbarligen inte. Gurka. Solen skiner i alla fall. Då är det väl bara att vänta på att snön ska smälta också.

Idag ska jag städa ordentligt, det ska faktiskt bli kul! Jag kan knappt vistas i mitt rum nu för tiden för att det är så förfärligt stökigt, men nu ska jag göra någonting åt det. För äntligen har jag en dag ledig!

Av någon anledning kom jag och tänka på låten I'm Waiting for the World to Fall av Jars of Clay.
Ni ska nu få bevittna denna underbara AMV, så titta och njut! Det är en av mina favorit AMV :D



Ha en bra dag^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar