fredag 12 mars 2010

Vårkänslor

Jag har varit glad hela dagen idag. Jag vet inte varför. Inte bara sådär lite glad känsla i magen, en känsla av belåtenhet, utan en känsla av lycka! En jätteglad känsla som har gjort att jag helt enkelt inte kan låta bli att springa runt och le jättestort och hoppa runt samtidigt.

Det är helt sjukt vad man får energi av att vara glad! Man liksom flyger omkring, man får lust att göra saker. Så idag har jag hackat is, diskat typ 7 gånger, lagat mat, gått lååånga promenader och njutit av Maaya Sakamotos underbara musik som förstärkte vårkänslorna ytterligare!

Att det är is och slask rör mig inte alls, jag glömmer bort det när jag kan höra vattnet porla som en liten bäck bredvid trottoarkanterna. Underbart. Verkligen.



Upp! Var väl helt okej. Tills hundarna satte sig i flygplan och började skjuta pilar på huset som flög i luften med hjälp av typ 100000 ballonger. Wtf? Jaja, den var helt okej! :D

Dragonsmatchen var dålig, de spelade jättedåligt, domarna sög, de förlorade såklart... man var jag ledsen för det? Nej! Ingenting förstör en såhär bra dag bara sådär :D

Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Hej hej, ville bara säga att jag har hittat din blogg. Gud vad söt den var! Du kommenterade ju på min blogg så jag måste ju kommentera på din...

    SvaraRadera