tisdag 9 mars 2010

Meet the Spartans

Elvira är snygg.

Hon beordrade mig att skriva det. Hon kom senare på söndagen och sedan dess har vi sytt och sytt och sytt och sytt och sytt lite till. Nu är vi äntligen klara med våra älskade kjolar. Det ligger nu tygbitar och nålar över hela mitt rum, det kommer bli såå kul att städa. Jag hoppas ni förstod ironin i det där...

Jag har sett lite film. I söndags så såg vi Meet the Spartans. Jag var förvånad över att den filmen faktiskt har blivit film. Den drev med allt och lite till, det var väl inte riktigt min humor, men den var väl okej.



Jag såg Titanic också, Elvira tvingade mig. Den var sjukt bra ju! Nyaaah~

Nå, då var det tisdag... Så jag ska avslöja svaret på gåtan! Fast jag vill inte avslöja svaret, för ingen har gissat, så jag antar att ingen är intresserad. Eller? Jag har ändrat mig! Jag avslöjar svaret efter det att någon har gissat. MOAHAHAHAHA. Om ingen gissar så får ni aldrig veta. Vad ondsint av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar