måndag 1 mars 2010

Vart ligger landet där man böjer bananerna?

Jag och Amanda gick och tittade runt på bokrean idag. Nice! Jag hittade en bok som jag funderar på att köpa. "Duktighetsfällan - en överlevnadsbok för prestationsprinsessor". Låter som en bok som jag kan behöva, haha. :) Dessutom var det närmare halva priset på den!

En konstig låt som jag inte kan sluta sjunga på:



Nicke och Mojje.. Det var tider det! Fler än jag som kommer ihåg? Jag brukade gå upp på lördagsmornar för att titta på det, haha. Sjukt härlig låt iaf. Lite smått irriterande att jag inte kan sluta sjunga på den bara... Duuh.

Längtar till helgen. Då börjar sportlovet.

2 kommentarer:

  1. älskar den låten.. <3 boken verkar schysst, får nog oxå ta och skaffa mig den ahahah... :,) *prestationsprinsessa*

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag älskade det programmet <3 Jag köpte alla deras skivor, och hade Niclas Wahlgren som stor idol och förebild! 8D Och jag har redan haft mitt sportlov. Buuhuu ;______;

    SvaraRadera