onsdag 10 mars 2010

Cast Away

Idag har jag varit med Chrisse på stan. Väldigt kul :D Jag köpte någon Aloe Vera gel som jag har läst ska vara bra... Vi får se.

Jag tror det här var första gången på säkert ett år som jag lämnade tillbaka låneböckerna i tid. Jag är verkligen jättedålig på att lämna tillbaka låneböcker i tid! Min tanke var att jag skulle försöka bättra mig lite innan jag fyller 16, för då måste jag ju betala om jag lämnar in dem sent. Uscha, hemska tanke!

Jag såg Cast Away igår. Hade hört att den skulle vara jättebra, vacker, rörande och så vidare... Hell no! Hur kul är det att sitta och stirra på en man som lider i 2 timmar? Det är ju bara deprimerande ju! Nej, inte en film för mig. Se den inte! Önskar att jag hade låtit bli. Ikväll ska jag se En Långvarig Förlovning. Jag hoppas den är bättre!



Nu ska jag sätta mig och göra den där kemiuppgiften som skulle vara inlämnad den 15 februari. Yay me?

Ha det bra~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar