torsdag 11 mars 2010

En film om dagen är bra för magen?

En långvarig förlovning var helt klart bättre än Cast Away, men jag tror att man måste vara lite piggare än vad jag var för att hänga med på alla detaljer, samt ha lite bättre namnminne...

Visst, jag brukar vara rätt bra på att komma ihåg namn, men när det kommer till franska namn... De låter ju likadant allihopa! Gaawd!

Jag provade den rosa skönheten idag. Kärlek på den. Den var lite genomskinlig, men whatever! Den vore sååå underbar att ha till sommaren. Den hamnar på min vill ha lista. Tillsammans med den underbara Vila-kjolen. Varför kan inte alla kläder vara gratis??

Jag bakade chokladbollar idag. Mums. Imorgon ska jag se Upp! med Leo, Chrisse och min syrra och massa andra småungar. Yay? Hoppas filmen är bra...

1 kommentar:

  1. sv: Ja, men du är min söta lilla gris, och ag älskar dig för det! :D Om inte annat är du en gris-ätare!

    DU MÅSTE SE DEN IGEN, I KLARVAKET TILLSTÅND! Den är rent fantastisk och underbar!! <33

    SvaraRadera