tisdag 16 mars 2010

Uppdatering~

Mina nya hörlurar kom äntligen idag. De är sämre än jag hoppades på, men jag kan inte kräva mer samtidigt med tanke på hur billiga de var... hehe... Men snygga är de i alla fall, yay!

Basketträningarna har dragit igång igen, det var jättekul att spela igår! Benen sprang på i ett tempo jag inte trodde var möjligt för mig att springa i. Helt sjukt underbart!

Skolan är mindre underbar. Jag fick mina omdömen idag, jag har aldrig varit orolig eller så, men sedan jullovet känns det som om jag underpresterat i så gott som alla ämnen... Men jag pallar verkligen inte att plugga mer än jag redan gör, det är väl bara att köra på som jag gör och hoppas att jag inte sänker mig för mycket. Det skulle ju vara tragiskt att få sänkta betyg sista terminen i nian liksom... Heh...

Engelska nationella hela förmiddagen idag. Gaaah vad drygt det var... Det kändes som att det gick bra i alla fall. Bra det!

Just det, musikläraren frågade om jag ville ställa upp och vara med i skolbandet som hon skulle sätta ihop till Vårshowen. Skulle spela piano dårå. Jag var med förra året, det gick bra och det var kul, så jag valde att hänga på! Det ska bli najs att få en anledning till att spela lite igen. Har ju knappt spelat sedan november då jag beslutade att sluta ta pianolektioner, bara några få gånger har jag slagit mig ner framför pianot för att kolla om det fortfarande är liv i fingrarna. Det är det, yay! Så det ska nog gå bra att spela igen. Peppar peppar...

Nu ska jag försöka förstå något med korsningsscheman. Vi slutar i alla fall tidigt imorgon. Ha det bra~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar