fredag 12 februari 2010

Vårjacka

Heej igen~

Kommer ni ihåg hörlurarna jag pratade om för några inlägg sedan? Ja, mina hörlurar börjar få seriösa problem, så jag tänkte klicka hem dessa hörlurar för några dagar sedan. Men vad ser jag? Dom är slut! Omg! :O Jag tänkte vänta lite till för att se om det kommer hem några nya, men gör det inte det får jag väl bara köpa några andra :( Eller gräva fram några jättegamla från någon låda här hemma... Gurka.

Nu är våren snart här! Eller inte, men jag försöker intala mig att denna förskräckliga kyla är påväg bort snart, så jag kan ha mina Lolita-klänningar snart igen. Jag saknar dem. ;__; Men jag kan inte ha dom under min vinterjacka, så det fick helt enkelt bli ett Lolita-uppehåll den här vintern. Tragiskt. Nästa vinter ska det bli ändring! Samma sak denna vår. En vårjacka har jag nämligen inte, så min kära moder har lovat att köpa en vårjacka till mig. Yay~ Jag har sett ut en från Prinsessan Kawaii. Frågan är om jag vill ha den i svart eller blått.


Vad tycker ni? :D

Imorgon ska jag till Amanda och dessutom fyller pappa 45 år! Så nu ska jag sova så att jag är pigg och glad imorgon ;)

God natt! <3



En underbar låt, lyssna och kommentera :D

3 kommentarer:

  1. Måste bara säga det att det där var en ytterst snygg jacka(?).

    Personligen skulle jag säga att den blåa passar lite bättre vad gäller kontrasten till knapparna, men du kanske passar bättre i svart? Jag har ingen som helst aning. ^^'

    Menmen, lycka till med valet!

    //SinClarice på Animecka

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om att kappan/jackan passar bättre i blått.. Det som fick mig att fundera är att svart passar bra till alla färger, det kanske inte blått gör?

    Fast blått är väldigt lätt att matcha också, så det ska nog gå bra^^ Det blir nog den blå, för den var finare imo också :D

    Tacktack^^

    SvaraRadera
  3. OOOOOOOOOMG!!!! jag vill ha en sån!!8D

    SvaraRadera